hemma efter op.

Va skönt att vara hemma igen! Var på sjukhuset till 6 ikväll. Alltså Usch det här var det hemskaste jag vart med om! Blää på det här. Opertionen var klar vid 3 och sen sov jag tills halv 5 då jag blev väckt av sköterskorna, dom ville kolla hur jag mådde och en massa. Sen blev det en STYLEBY tidning, macka, Chokladboll, godispåse och en äppel juise av mammi :D (man får inte äta sen 00.00 tills opertionen är klar) Så OM jag var hungrig haha. Sen tillslut var det hemåt färd så nu ligger jag här hemma och segar lite, lyssnar på musik och har ONT :(
.
Igår då, vanlig dag i skolan, gosh vad varmt det var! 20+ Om inte mer va? Efter skolan var det praktik till 7, frisör salongen Crew Sthlm ;)
Hem och laga en massa mat för dagen därpå (idag) duch osv.. haha.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0